keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Kuka on Oona?

Kuka minä olen? 
Synnyin ison pääni kera Kätilöopiston sairaalassa, maaliskuussa vuonna 1990. Äitini piti minua sylissään ja totesi isäni kanssa: "Sehän näyttää ihan Oonalta". Pyöreä pää eikä tukkaa melkein lainkaan. 


Tällainen nainen minusta on nyt sitten tullut. Se sama isopäinen Oona, mutta jaloilla otettu askelia, silmillä nähty asioita, sydämessä muistoja ja takalistossa enemmän ihraa. Elämä on antanut ja ottanut, mutta sen voin todeta, että elämä on ihanaa. 
Tunteiden pyörteiden tuudittamana elän elämääni, joskus täysillä ja joskus haahuillen, itseäni etsiskellen. 
Kallion lukion abi-kirjassa kohdalleni oli kirjoitettu "Oonan hersyvä nauru tulee kummittelemaan Kallion käytävillä vielä vuosia". Kyllä, nauran ja paljon. Välillä poskeni ovat niin hellinä, että on pakko ottaa hetki happea. Luokastakin aikoinaan poistettu näiden "kohtausten" takia. Terkkuja Ressun ylä-asteelle.


Silloin kun en naura (hyvin harvoin), minä laulan, tanssin ja näyttelen. Koko sydämestäni haluan oppia tuntemaan ja kokea tämän maailman, imeä tietoa itseeni. 
Matkustaminen, erilaiset kulttuurit, ihmiset ja ruoka ovat intohimoni. Aina ollessani ulkomailla, tajuan miten paljon täällä on nähtävää ja koettavaa. 


Ensimmäisten askelien jälkeen tanssinpyörteet veivät mennessän. Mummin olohuoneesta Tamara Rasmussenin opiston erikoiskoulutus-ryhmään. Esiintyminen sai aikaan kylmiäväreitä. Koin suurta nautintoa ja olisin voinut tanssia yöhön asti. Ei ollut mitään muuta kuin tanssin flow ja liikkeet minussa ja muissa. Vartalon ja mielen kanssa työskentely tuo minulle suuria tunteita. Hieno laji tuo tanssi.


Kallion lukiosta löysin sen mitä olin etsinyt: kutsumukseni näyttelemiseen. Samaistumalla kohtauksiin opin ammentamaan yhä enemmän inspiraatiota omasta elämästäni ja ympäristöstäni. Näytteleminen imaisi minut mennessään. 

Minua kiehtoo tunne, kun saan olla joku muu. Toisen tunteet ovat minun, ja näen maailman toisen silmin. Näytteleminen on aina ollut osa elämääni, välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta aina jostain on olkapäälleni hypännyt näyttelemisen poikanen, joka on huutanut korvaani "tee nyt sitä mitä rakastat". Päästessäni Kallion lukioon ja tämän jälkeen Laajasalon opistoon näyttelijäntyönlinjalle, intohimoni alaa kohtaan kasvoi entisestään.


Viimeiset kaksi vuotta olen saanut tehdä sitä mitä rakastan, näytellä ammatikseni. Roolini on opettanut niin ammattimaisesta tv-tuotannosta, kuin omista vahvuuksista ja heikkouksista näyttelijänalkuna. Olen kiitollinen siitä, että minulle siunautui rooli, joka on ollut jatkuvaa taistelua, kehittymistä, oppimista ja itsensä haastamista. Se on etuoikeus, jota arvostan suuresti.

Mutta kuka on Oona? Siihen en ehkä koskaan osaa vastata, mutta nyt tiedätte pintaraapaisun minusta. Unicefin feissarina ollessani (terkkuja sinne) kuulin muiden feissareiden suusta näin: ''Oona tanssii kaduilla, nauraa paljon ja kovaa, tykkää mädistä banaaneista, keksii kavereilleen ihme lempinimiä ja itkee helposti.''

Jos haluatte kuulla lisää, niin pysykää kuulolla toverit! Täältä saattaa tulla mitä tahansa, sanoja säästelemättä, tunteiden tuiverruksessa. Sitähän varten tämä blogi on? Omaksi ilokseni sekä teidän huviksenne.



Rakkaudella,
Oona

90 kommenttia:

  1. Olipa kiva kun päivitit blogiasi pitkästä aikaa! Toivottavasti kirjoitat tänne jatkossakin. Oot aivan uskomattoman upea nainen ja sun esittämä Marianna on mun lempihahmo Salkkareissa. Mukavaa kevättä Oona. <3 -Yuki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei elämäni ensimmäisen blogin ensimmäinen kommentoija! Hauska tutustua :) Aijon ehdottomasti kirjoittaa tänne jatkossakin. Kiitos paljon <3
      Pirtsakkaa kevään alkua Yuki!

      Poista
  2. Hitto sentään. Meinasin vähä aika sitte Salkkareiden Facesivuille heittää kysymykysen että onko sulla blogia jossain kun oot niin fiksu ja sanavalmis. Oon ylpeä susta kun oot niin sitoutunut Salkkareissa sun roolihahmoon niin tunteella vaikka pelkäänkin Mariannan kaltasia ihmisiä tosi paljon kun hänen kaltaisiaan on valitettavasti käväissyt elämässäni paljon mutta hengissä on selvitty niistä. Löydän sun ajatusmaailmasta paljon mun omia mietteitä ja oon siitä asiasta tosi onnellinen. Mä ite oon omistanut elämäni runoille ja tiedän miltä tuntuu kun joku asia vie sydämen kokonaan Sun blogis on erittäin hyvä ellei täydellinen! <3 Kiitos kun kirjoitat just bloggeriin <3 oot ihana <3 Hyviä ja kauniita tsemppejä näyttelemiseen ja kaikkeen muuhunkin mitä elämässäs valitset/ päätät tehdä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kyllä tuntuu tällä likalla syrämessä. Minä kiitän kauniista sanoistasi <3
      Runot ovat huikeita. Pidän paljon edesmenneen Tommy Tabermannin runoista. Pidätkö sinä? Minäkin olen onnellinen siitä, että ajatusmaailmastani löytyy asioita joihin voi samaistua. Mikä sen parempaa tässä bloggaamisessa...

      Ihanaa kevättä sinulle Öiden Kruunu!

      Poista
    2. Nyt täytyy tunnustaa etten lue muita runoilijoita juuri ollenkaan mutta musiikkia kuuntelen tosi paljon ja Tabermannin runoja oon lueskellut pikkusen. Oon ite sukua Topeliukselle mutta mun kirjoitusvimma ei oo sukuvika :) Ja sano mua Signeks vaan ÖidenKruunu on mun taiteilijanimi netin välityksellä kun suojaan sillä vähän itteeni. Tän mun kommentin oli tarkoituskin tuntua sulla sydämessä :) Ja sit mä oon nii hitsin samanlainen siin et otan toisten tunnetilat ittelleni..Mulla on muute sulle yks kysymys mitä en haluu et koko kansa näkee ihan näin julkisesti . Laita mun inboxii viesti Facessa sitte ku jossain välissä ehdit :) Mun kansikuvana on sellainen irokeesipää nainen ja poseeraan profiilikuvas hänen kanssaan myös ja mut on aika helppo hakee muutenkin ku oon Facebookin ainoo Signe :) Inhoon mun etunimee hiton paljon :/

      Poista
    3. Oletko Oona oikeesti ilkeä?muuten joudun pelkäämään sua! T.Emmi

      Poista
    4. Mariannan erikoisjakso oli niin hemmetin koskettava. Ikun puolituntia ihan sanaton ja pala kurkussa kaikki juonikänteet. Sä oot erittäin hyvä ellet täydellinen näyttelijä ja toivon et Moni Mariannan vihaaja näkee nyt Mariannan jasut uusilla silmillä. Jos joku ei tajuu et miten ihana oot niin se on sit niiden menetys. Mulla on muute Sama refleksi ku sulla et haluaisin kovasti halata Mariannaa mutta kun en voi halata Mariannaa nii mä haluun ki halata sua <3 Mun alkukevät ei startannu kauheen hyvin. Mulla epäillään astmaa ja kaiken lisäks mulle sattu yks Venäläinen lääkäri joka ei kuunnellu mua yhtää ja sit se kirjotti mulle määrätyn lääkkeenki väärin jonka takia mun pitää ihan toisena päivänä hakee se mulle määrätty lääke. Mun täytyy mennä verikokoeisiin ja keuhkokuviin enkä tykkää ollenkaan ja sit mulla on lämpöö vähäsen. On aika kettuuunut olo kun saan tietää vasta 2 viikon päästä et mikä mua vaivaa ja pelkään tosi paljon mennä siihen keuhkokuvaan ku ei oo koskaa aikasemmi otettu keuhkokuvaa. Mariannan erikoisjakso piristi tosi paljon mun paskaa päivää ja sinä myös KIITOS ! <3 Voisiks sä lähettää mulle nimmarin sitte kun jossain vaiheessa kerkiät? :)

      Poista
    5. Emmi: Marianna on fiktiota mutta Oona on faktaa ja Oonaa ei tarvii pelätä ! :)

      Poista
    6. ÖidenKruunu: Aluksi salkkareissa inhosin Mariannaa kun hän kidnappasi Heidin ja poijjat. Nyt Mariannan erikoisjakson jälkeen aloin säälimää Mariannaa, hänellä oli tosi rankka lapsuus. Toivon todella että Marianna selviää ja saa välinsä kuntoon Heodin ja muidenkin kanssa. Oona olet oaras salkkareissa! ;)☆★

      Poista
    7. Oona pidä tää kuvaasettelu tämmösenä tää on erittäin hyvä ellei täydellinen juuri näin ! :)

      Poista
  3. Aivan mahtava ensimmäinen postaus - lukijoitakin kirjoitushetkellä jo kivasti 17.000 - kyllä tällaiset luvut kelpaisi aloituspostaukseen myös hieman syvällisemmissä, mutta kuitenkin jokaista ihmis-sielua koskevissa kokonaisuuksissakin (nyt siis puhutaan henkisten arvojen yhdistämisestä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja kallisarvoisen ihmiselämän arvostamiseen kiitollisuuden kautta). Tämä hetki on annettu lahjaksi, joten hetkessä elämäminen kunniaan. Tsemppiä jatkoon, Oona :) Ps. hieman kelailin tuossa että mikähän se päivä mahtoi olla jolloin synnyit, sitä kaiketi ei ole vielä minnekään julkiseen tietoon kirjattu, mutta kaipa sekin päivä vielä tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuret kiitokset!
      Syvällisempää tekstiä varmasti vielä tulossa. :) Tämä hetki todella on lahja.

      Mukavaa syksyä Michael von Bell.

      Poista
  4. Sulla olis sopivan erilaiset kasvot esim missi hommiin, et onneksi ole samasta puusta veistetty kun edelliset. Varmasti pidettäisiin, kiinnostaako sinua nämä hommat :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja kiitos <3 Kaikilla meillä on erilaiset kasvot, onneksi! heh. :)
      Kuusi vuotta sitten pikkuinen Oona kokeili kepillä missi-jäätä samankaltaisen kehotuksen saattelemana. Se maailma oli kuitenkin aivan muuta kuin mitä hän olisi koskaan osannut kuvitella. Misseily ei ollut Oonan juttu.
      Elämänarvojen muuttuessa ja Oonan vanhetessa, hänen silmänsä aukesivat kun hän teki töitä Unicefilla...

      Joten ei, en voisi kuvitella olevani mukana missi-hommissa. :)

      Poista
  5. Tervetuloa blogienmaailmaan! Itsekin vasta aloittelija. Mutta mahtavaa että päätit ilahduttaa meitä ja lähteä avartamaan Oonan-elämää! :) En muuta vielä osaa sanoa kuin että hyvin osaat ainakin näytellä ja paneutua rooliin hienosti! Hyvää torstai päivää sulle, terkuin mimpula91! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mitäs me aloittelijat. :) heh. Hiljaa hyvä tulee.
      Mahtavaa että myös sinä kirjoitat blogia. Voidaan antaa neuvoja toisillemme!

      Mukavaa perjantaita mimpula!

      Poista
  6. Hejps!
    Eka kerta kun kommentoin kenenkään blogiin..! Pakko sanoa että olet mahtava persoona ja näyttelijä;)
    kaikkea hyvää sulle Terv. Sirpa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sirpa. Sydäntä lämmittää...<3

      Kaikkea hyvää myös sinulle!

      Poista
  7. "Minua kiehtoo tunne, kun saan olla joku muu" =D Marianna on paras hahmo. Oot ihan älyttömän kaunis ja hyvä näyttelee <3 Sano terkkuja Venlalle ku näät sen seuraavan kerran (Siis Savikujan Venlalle, ja sano et se on tosi kaunis :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Mariannasta on tullut minulle rakas rooli. :) Sen verran läheisissä tunnelmissa ollaan oltu ;) heh. Kiitos sanoistasi <3 Toimitan terkut perille Venskille!

      Poista
    2. Voitko sanoo Venlalle munki puolesta terkut ja et se on kaunis? Sä ja Venla ootte mun lemppari salkkari näyttelijät❤ Ootte kauniita ja ihailen teitä... Aluksi mua pelotti Marianna mut ei kyl enää... T: Suuri ihailijanne Maisa

      Poista
  8. Aivan ihana teksti❤️! Olen odottanut tätä että sulta tulisi blogi , tämä teksti oli niin kiva ja sun tulevistakin teksteistä tulee kivoja🌞.
    Ihanaa saada lukea juuri sun blogia sä oot aurinkoinen ja iloinen ihminen❤️🌞 olen huomannut koska instagram😊.
    Laitathan useasti viikossa tekstejä sillä haluan lukea sun blogia ku tääkin teksti oli hyvä❤️.
    Oot paras❤️🌞👌

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla Siiri Orvokki <3 Aivan mahtavaa että löytyy lukijoita ja fiilistelijöitä. Yhdessä me ollaan rautaa. :) Ja aivan varmasti kirjoitan useita postauksia viikossa.

      Poista
  9. mätien banaanien ohessa junassa lentävät, jos muistat XD eeppinen feissausreissu järvenpäässä ahahahha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riikka! Unicef-yläfemmat! Voi kuinka voisinkaan unohtaa lentävien mätä-banskujen reissun. Millon tiemme taas kohtaavat?

      Ps. K-I-D-S <3

      Poista
  10. Ihana Oona. Sinun äitisi ja isäsi ovat oikeassa... näytät ihan Oonalta(nimiseltä henkilöltä) Oot hyvä näyttelee
    ♥: Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennen syntymää nimeksi oli mietitty Juliaa, mutta kun tämä pallopää pongahti ulos niin eihän siinä voinut muuta kuin todeta että Oonahan se. Oona-omena. :) Kiitos Annika <3

      Poista
  11. Oi kun oot ihana ja yks parhaista näyttelijöistä❤ Ootteko Venla Savikujan kanssa kavereita?

    VastaaPoista
  12. Oi kun oot ihana ja yks parhaista näyttelijöistä❤ Ootteko Venla Savikujan kanssa kavereita?��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi oi! Kiitos <3 Ollaan juu Venlan kanssa ystäviä. :)

      Poista
  13. Oon seuraillut sua instassa ja tykkään sun asuista! Joten onko mahdollista saada sun asuista kuvia tänne niin kuin "päivän asu" tyyliin? :) Ja toiseksi, voisitko postata miten urheilet? Oot nimittäin hyvässä kuvassa :) Kiva, kun aloit bloggailemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkeistä. Tilauksessa "päivän asu" ja "miten urheilen" postauksia...Tulossa!!! :)

      Kiva kun aloit lukemaan tätä blogia. :)

      Poista
  14. oot ihan älyttömän kaunis ja loistava näyttelijä! ja mahtavaa kun teit blogin, sitä on odotettu!

    VastaaPoista
  15. Ollaan puolison kanssa ihasteltu näyttelijäntaitojasi. Loistavaa settiä kerrassaan - Marianna on varmasti omanlaisensa haaste. Haluaisin itse asiassa tietää enemmän siitä, millaista työtä vaatii päästä Mariannan kaltaiseen hahmoon sisälle. Että jos blogipostauspyynnön saapi esittää, niin tuollaista. Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulle sekä puolisollesi suuret kiitokset! <3
      Marianna on haastava tapaus, mutta juuri se haastavuus tekee hahmosta mielenkiintoisen näytellä.
      Täytyy ehdottomasti toteuttaa tuollainen postaus! :) Kiitos vinkistä!

      Poista
  16. Oi ihanaa päästä lueskelemaan sun juttuja! :) oot ihan huipputyypin oloinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan mahtavaa että löytyy lukijoita! Kiitos.

      Poista
  17. Moi! Oot aivan ihana ja kaunis. Vaikutat myös ihanalta ihmiseltä. Olet todella hyvä näyttelemään!!! Muista pitää kiinni unelmistasi ❤️ olisi ihana saada sinun kaltaisesi ystävä ja tutustua sinuun! Terveisin: ihailijasi Ida

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, suu pyöreenä sanon: Kiitos Ida. <3 Ehkä me voidaan jonain päivänä tavata. Jos pidän vaikka lukijoille illan jossain paikassa. :) Sitten kun tämä naikkonen handlaa vähän paremmin tämän blogi-maailman. ;)
      Halit!

      Poista
    2. JOO, lukija-ilta ehdottomasti!!! <3

      Poista
  18. Loistava kirjoitus! Oot ihan paras näyttelijä ja Marianna on mielettömän hyvä hahmo, kerrankin pahis jolla on ns. tunteet myös. Oon huomannut selkeästi, miten paljon oot kehittynyt Salkkareiden aikana näyttelijänä, ja se kohtaus missä kiljuvaa Mariannaa raahattiin pois oli niin hyvä, että se ois voinut olla vaikka aito. Toivottavasti sua saadaan nähdä Salkkareissa vielä pitkään ja miksei myös muissa tuotannoissa. Oot tajuttoman hyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kiitän ja kumarran. Kiitos paljon!
      On totta että Mariannan pahuuden alla sykkii herkkä nainen ja rikkinäinen sekä satutettu sielu. Minun täytyy näyttelijänä yrittää ymmärtää Mariannaa, jotta pystyn näytellä häntä. Täytyy olla sataprosenttisesti hänen puolellaan, vaikka vaikeaa se toisinaan onkin. Olen sanonut katsojille, jotka ovat haukkuneet lyttyyn kaiken kauheuden takia että yrittäkää ymmärtää, antakaa hänelle mahdollisuus..mahdollisuus parantua. Onkin lohdullista, että katsojat tulevat näkemään hänestä myös toisen puolen.
      Marianna ei ole koskaan kokenut olevansa rakastettu ja minun käy häntä sääliksi. Mariannasta on tullut rakas roolihahmo. :)
      On ihanaa lukea näitä teidän palautteitanne!
      Tunteita tähän maailmaan! Jiihhaaa! Kiitos sulle. <3

      Poista
    2. Moi ihana blogi����

      Poista
    3. Hei sinulla on ihana blogi ja olet todella kaunis

      Poista
  19. Se tapa jolla eläydyt rooliis on vaan niin uskomattoman upeaa katseltavaa! Oot kyllä puolessatoista vuodessa kehittynyt niin huimasti etten voi sanoo muutaku wooooooow!
    Kaikkee menestystä sulle, Salkkarit on vasta alkusoittoa uralles, tuut varmasti olee jatkossa myös suuren budjetin elokuvissa, sillä sua parempaa ja aidompaa naisnäyttelijää ei Suomen päältä löydy!


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt meni kahvit väärään kurkkuun! Hui! En voi muuta tähän sanoa kuin että: Kiitos ja kumarrus. <3

      t. Sanaton

      Poista
  20. Aivan uskomatonta eläytymistä salkkareissa ! Marianna on hyvin kirjoitettu hahmo ja rooli vaikuttaa todella vaativalta. Monessa kohtaa tullut kylmät väreet, kun kohtaukset tuntuvat niin aidoilta. Luulisi, että sinulla olisi enemmänkin kokemusta näyttelijänä. Olen katsonut salkkareita ihan alusta asti ja nyt päälle kaksikymppisenä edelleen seurailen ja näyttelemäsi Marianna on mielestäni koko salkkareiden historiasta yksi kiinnostavimpia ja parhaiten näyteltyjä hahmoja.

    Vaikutat ihanalta ihmiseltä tämän blogikirjoituksen perusteella :)

    -Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tippa värähtää kohta linssiin. Olen todella otettu! Kiitos!
      Marianna on loistavasti kirjoitettu hahmo, jota on todella mielenkiintoista näytellä. Roolin kanssa työskentely on ollut kyllä aikamoista taistelua, mutta äärimmäisen palkitsevaa.

      Mahtavaa että seuraat sarjaa ja kiitos vielä kerran. <3

      Poista
  21. Onko sulla tatuointeja? Näyttää et käsivarresta ainaki löytyy ton bannerin perusteella :D
    Mutta niin, kiva kun aloit bloggaamaan ja ää oot ihan supersupersuper hyvä näyttelijä vaikka en sun roolihahmosta pidä ollenkaan :D Mut pistää aina silmään kuin aidosti teet kaiken.. Oot yks parhaimmista näyttelijöistä salkkareissa!
    Haluan joskus tavata sut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka moi!
      Marianna jakaa kyllä mielipiteitä laidasta laitaan. :) Kiitos sulle palautteesta. Arvostan suuresti<3

      Ps.
      Tatuointeja ei löydy. Taitaa tuossa bannerissa vedestä heijastua käsivarteen kuvio...

      Poista
  22. Moi Oona! Oot paras Salkkareissa ja niiiiiin söpö! :333 Mä haluisin olla sä, hehe! ;) <3

    -Ellu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ellu kiitos. <3 Hehe, sä oot varmasti söpömpi, joten oo ihan oma itsesi vaan. ;) <3

      Poista
  23. Aivan ihanaa Oona kun aloit bloggaamaan! osaat näytellä Mariannaa hyvin!! Oot tosi kaunis ja ihana�� pusut sulle�� voisitko mitenkään kertoa Venlalle terkut, eli Venla Savikujalle?☺

    VastaaPoista
  24. Aivan ihanaa Oona kun aloit bloggaamaan! osaat näytellä Mariannaa hyvin!! Oot tosi kaunis ja ihana�� pusut sulle�� voisitko mitenkään kertoa Venlalle terkut, eli Venla Savikujalle?☺

    VastaaPoista
  25. Aivan ihanaa Oona kun aloit bloggaamaan! osaat näytellä Mariannaa hyvin!! Oot tosi kaunis ja ihana�� pusut sulle�� voisitko mitenkään kertoa Venlalle terkut, eli Venla Savikujalle?☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pusut myös sulle! Aivan ihanaa että luet mun blogia. Kiitos. <3 Ja tottakai voin kertoa Venlalle terkut. :)

      Poista
  26. moi!
    ihanaa että aloit bloggaamaan! kipaisenpa koneelle liittymään lukijaksi..
    oon ihaillu sua jo pitkään, sekä näyttelijänä että ihmisenä. näyttelet mariannan roolin täydellisesti, ja siitä on tullut mulle rakas hahmo. en osais kuvitella ketään suntilalle, enkä uskois seuraavani koko sarjaa ilman sua❤
    terkkuja salkkarit-porukalle ja piristystä pimeisiin talvipäiviin Oona-kaunottarelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä! Aivan mahtava kuulla että Mariannasta on tullut sinulle rakas hahmo! <3

      Poista
  27. Ihana blogi sulla. Voi että olet hyvä näyttelemään ja maailman kaunein ihminen. Huomaan että olet koskettava ja ihana Salkkareissa, jatka samaan malliin. Muista olla rento ja oma itsesi vapaa-ajalla ja muualla. Kun sinulla on tuo eka blogi niin olet tosi söpö siinä vauva kuvassa. Oona olet maailman ensimmäinen ihminen jonka blogia jaksan lukea. Rakkaudella: Nea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, olen otettu siitä että jaksat lukea mun tekstejä. :) Kiitos kaikista kauniista sanoistasi. <3 Hahahaa..olin vauvana ihan pienen porsaan näköinen..ja vähän vieläkin. ;)

      Poista
  28. Moi! En normaalisti kommentoi kenenkään blogiin aina vaan lueskelen .. Mutta nytten oli pakko tulla kommentoimaan. En tiedä miten sanoisin mutta... Jumalauta minä vihaan sinua (rooliasi salkkareissa)! Ja samalla rakastan! Olet aivan huippu näyttelijä! Kukaan näyttelijä ei oo saanu mussa tuntemaan niin suuria vihan tunteita kuin sinä :D (otathan kaiken kohteliaisuutena :D) jatka näyttelemistä, olet siinä aivan huippu! Salkkarit on nykyään aivan törkeen kivaa seurattavaa kun olet siellä! Kaikkea hyvää sinulle kaunis Oona! :) -Pia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pia! Otan ehdottomasti kohteliaisuutena. Koska mitä sitä olisi näyttelijänä, jos ei saisi aikaan tunteita? :) <3

      Poista
    2. Ja kaikkea hyvää myös sulle!

      Poista
  29. Oot todella kaunis. Harmittaa, jos oikeesti lähet salkkareista. Oot yks mun lempi näyttelijä. Sulla on upee hymy ja kauniit silmät. Oot ensimmäinen jonka blogia luen, kunnolla. Paljo kiinnostavia asioita. Hyvää vasta alkanutta vuotta!������❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toivottavasti blogini maistuu jatkossakin :)

      Poista
  30. Todella harvoin kommentoin blogeihin, mutta nyt on pakko kompata muita ja kehua loistavia näyttelijäntaitojasi! Mahtavaa ja uskottavaa eläytymistä hahmoon. Aurinkoista kevättä sinulle! :)
    Riina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riina kun jaksoit kommentoida! Tällaiset ihanat kommentit ovat päivieni piristys :)

      Poista
  31. Onpa ihana blogi sulla!
    Onko sinulla eläimiä?
    voisitko tehä kysymyspostauksen blogiisi?
    tai ladata jotain videoita susta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Minulla ei ole eläimiä, mutta haluaisin koiran jonain päivänä. Kiitos ideoista, laitetaan muistiin!

      Poista
    2. Itsekin tykkään koirista <3
      Minkä rotuisen koiran haluut tai siis mitä oot miettiny?:)

      Poista
  32. Kiva näköinen bolgi. Toivotavasti Marianna ei kuole. Harmi että kiusasi aiemmin Sergeita mutten kiva hahmo.

    VastaaPoista
  33. Tää tulee vähä myöhässä mutta, mitäs siinä:) Pakko on kyllä vielä munkin sanoa että olet yksi parhaimmista näutteliköistä mitä olen nähnyt! Marianna rooli on varmasti vaikea, mutta sä näyttelet sen niin aidosti! Ensin itsekkään en tykännyt marianna hahmosta, mutta nyt kun näin että Marianna ei ilkeyttään matkinut ensin Selenaa. Tuommoisen lapsuuden jälkeen se on varmasti oletettavissa! Mutta nyt en taida puhua enään mariannasta, tämä blogihan on sun omasta elämästäsi:) Ihana oot Oona!! Rakkain terveisin ihailijasi: Salla♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mariannan rooli on haastava mutta tosi mielenkiintoinen :)

      Poista
  34. Tää tulee pikkasen myöhässä mutta mitäs siitä:) On kyllä munkin pakko sanoa että oot yks parhaimmista näyttelijöistä! Marianna rooli on todella vaikea, mutta sä esität sen niin aidosti! Ensin et itsekkään tykännyt Mariannasta mutta kun näin kuinka inhottava lapsuus hänellä oli, Mariannasta tulikin lempi hahomoni:) mutta en nyt enää puhu Mariannasta, tää blogihan on sun oikeesta elämästä:) Ihana oot Oona! Toivottavasti lukisit tän! Kaikkea hyvää sulle! Rakkaik terveisin ihailijasi: Salla♥

    VastaaPoista
  35. Voitko kurkata mun blogia Oona. Oon 16, harrastan teatteria, oon harrastanu 6 vuotta ja rakastan lukemista gottobetru.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kurkata! Kivoja harrastuksia sulla. <3

      Poista
  36. Mä oon sun fani <3 Oot niin taitava näyttelijä ja mun lempijakso salatuissa elämissä oli Marianna-erikoisjakso�� Mukavaa kevättä�� Meillä päin ei ole melkein yhtään lunta��

    VastaaPoista
  37. Moi hullu Marianna ;3

    VastaaPoista