tiistai 14. huhtikuuta 2015

Kaipaus

Suuni on nyt supussa. Ei puhetta, vaan pelkkiä kuvia. Puhukoot ne puolestaan. 
Kesä, kaipaan sinua!
Aurinko paahtaa, ystävät nauraa, merivesi kirvelee silmissä, saunasta juostaan nakuina, hiekkaa varpaidenvälissä, tanssitaan auringolaskussa, kilistetään elämälle, lauletaan, heitetään mölkky kaverin päähän, kirmataan nurmella, jutellaan henkeviä ja ei niin henkeviä, nuotio paukkuu ja ukulele soi!































Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Ja minä olen tietysti melkein jokaisessa kuvassa. Onhan tämä minun blogini. Hehe



16 kommenttia:

  1. Älä huoli, kesä on jo ihan kulman takana! Nyt voi jo haistaa sen tietyn tuoksun näissä kevätilloissa, sellaisen kesämäisen jos tiiät mitä tarkotan..? :D ps. Onpa muuten todella ihana toi kaikista viimesin kuva! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En huoli. Se tuoksu toden totta on tehnyt paluun. Kiitos kesä! Se tulee!! :) Ja kiitos kommentistasi. <3

      Poista
  2. Kesä on Suomen parasta aikaa! <3 Kesää odotellessä! Hyvää Kevättä Oona! >3 Oot mun lempi näyttelijä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta turiset Mähösen Essi! Sitä odotellessa. :) Ihanaa kevättä myös sulle! Ja kiitos...<3

      Poista
  3. Huippuja kuvia! Itellekkin tuli kesäikävä..

    VastaaPoista
  4. Oi kesä! Ihania kuvia. Näytät todella osaavan nauttia elämästäs :)
    Oot superkaunis! Ois ihana jos järjestettäis joku fanitapaaminen ja saisin tavata sut, koska vaikutat oikeesti niin ihanalta ihmiseltä (: <3
    -Mia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tapaaminen täytyy ehdottomasti järkätä :o Let's do it! Kiitos ihanista sanoistasi Mia!

      Poista
  5. Moi Oona!!! Mä oon sun suurin fani!! Haluaisin halata sinua ja kertoa, että oot minun lempi näyttelijä salkkareista. Oot laittanut todella hienoja kuvia blogiisi ja olet kaunis jokaisessa kuvassa, jossa olet mukana. Sinulla on hienoja vaatteitakin. HALUAISIN NIIN KOVASTI HALATA SINUA!!! Hyvää kevättä sinulle Oona. OOT PARAS!!! t:Ella:-D

    VastaaPoista
  6. Moi Oona! Mä oon sun suurin fani!! Haluaisin halata sinua ja kertoa sinulle, että oot minun lempi näyttelijä salkkareista! Oot laittanut tosi hienoja kuvia blogiisi ja olet kaunis jokaisessa kuvassa, jossa olet mukana. Sinulla on hienoja vaatteitakin. HALUAISIN NIIN KOVASTI HALATA SINUA!!! Hyvää kevättä sinulle Oona. OOT PARAS!!! T:Ella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisin halata myös sinua! Halataan!! Kiitos Ella <3

      Poista
  7. Kyllä se kesä sieltä tulee Oona! Mä odotan kesää innolla myös..mutta odotus palkitaan! Sä olit muuten kaunis noissa kaikissa kuvissa ninku aina:)♡♡ Sä oot mun lempi näyttelijä salkkareissa ja muutenkin oot tosi kaunis.No ihanaa kevättä sulle:) -Aada

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja niinhän se vihdoin tuli! Kesä is here! Kiitos Aada <3

      Poista
  8. Ihana postaus. Mistä saat inspiraatiota näihin postauksiin kun näitä on niin ihana ja mukava lukea. Minulle tulee aina kun luen näitä postauksia minusta tulee iloisempi. Nämä postaukset ovat aivan mahtavia. Rakastan näitä yli kaiken. Kiitos Oona että postaat näitä tänne. Hyvää kevättä Oonalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella mukava kuulla että postaukseni iskevät :) Inspiraatio kumpuaa ties mistä...siitä millainen fiilis on...kiitos sulle! <3

      Poista
  9. Parahin kaunokainen oona ne kuvat on seksyi lisää kiitti

    VastaaPoista